Terug naar overzicht
  • Plaats

    Brugge

  • Gepubliceerd op

Hoe ziet jouw dag er uit?

  • Je staat in voor het organiseren van een perfecte housekeeping binnen het 5 sterren hotel.
  • Je staat heel nauw in contact met de hotelmanager.
  • Je wordt af en toe ingeschakeld op hotelevents.
  • Je maakt de planning op voor het onderhoud van zowel de housekeeping medewerkers als de ruimtes.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de hotelgasten mbt de housekeeping.
  • Je staat in voor de adminstratie van de housekeeping  (bestellingen, prestaties, facturatie, ...)

Wat Wordt van jou verwacht?

  • Je hebt een 3-tal jaar ervaring als 'High Class Gouvernante'
  • Je bent een uitstekend plannings- en organisatietalent
  • Je spreekt perfect Frans, Nederlands en Engels.
  • Je bent een echte people manager
  • Je coacht een team van 25 Housekeeping medewerkers
  • Je bent beschikbaar van maandag tem zondag.

Bedrijfsprofiel

High Class, Professional en Luxury! Wij bieden jou een top omgeving en de mogelijkheid om jouw talenten verder te ontwikkelen.

Je komt terecht in een top team van professionele en toegewijde mensen die jou en je wensen op de eerste plaats zetten.

Klikt dit als muziek in jouw oren? Laat het ons snel weten... 

Wat kunnen wij jou aanbieden?

  • Tewerkstelling in een High Class omgeving.
  • Onmiddellijke opstart voorzien.
  • Vast contract - onbepaalde duur - 36.5 uren/week.
  • Heel mooie verloning, aangevuld met extra legale voordelen (o.a. MC's, Eco-Cheques, ...)

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures