Terug naar overzicht

Takkenpakket:

Je biedt functionele ondersteuning over telecom hardware en onderliggende Proximus diensten aan externe klanten. Jij bent het aanspreekpunt van de helpdesk en eerste lijn ondersteuning. Je hebt rechtstreeks contact met de klanten en verzorgd ook de nodige administratie. 

Jouw gevarieerd takenpakket bestaat uit registeren en afhandelen van binnenkomende tickets. Indien jij de mensen niet kan verder helpen, werk je samen met de tweede lijn support. Ook het beheren van de logistiek, namelijk leveringen en dienst naverkoop is een deel van jouw takkenpakket. Daarnaast sta je ook in voor de administratieve afhandeling. 

Naar wie zijn we op zoek?

  • Je spreekt perfect Nederlands en Frans.
  • Je bent communicatief vlot en klantvriendelijk.
  • Je hebt oog voor detail en je houdt van nauwkeurigheid. 
  • Je kan vlot overweg met MS Office programma's zoals MS Windows en MS Office.

Wat mag je verwachten?

In deze firma kan je rekenen op een aantrekkelijk loonpakket, aangevuld met extralegale voordelen. Een filevrije werkomgeving en je werkt in een vast uurrooster. Deze firma biedt met hun 77-jarig bestaan enorme werkzekerheid. Een team van enthousiaste collega's staan klaar om je te verwelkomen! 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures